3:e plats!
2011-11-12 / 23:36:39 / Allmänt

Hemma från turneringen nu. Det var fett kul! Kände sig lite ivägen och ganska kass i början med tanke på att typ 95% tränar volleyboll i veckorna och är jevligt grymma på det också! Vart bättre efter någon match när man kom in i spelet ordentligt. Skulle gärna träna med dem i veckorna om jag hann men gör tyvärr inte det just nu.
Även om det funkar att ponnyn vilar den dagen så är det då jag måste passa på att plugga... Haha
Men mitt lag kom i alla fall 3:a av 5 stycken och fick godis :D Sen fick alla en varsin Festis också så det var väl la bra!
Har ett riktigt stort blåmärke på varje hand, men det bevisar ju bara att man inte stått och latat sig utan faktiskt vart delaktig i spelet och till och med tagit lite bollar ;)
Nu är jag trött och ska snart gå och lägga mig. Upp lagom tidigt imorgon och gå till rimbos clear round dressyr/KM och fota Denice och Ebba samt se Ebbis nya ponny för första gången :D
Puss och godnatt:*
.
//ToveB


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: