fryser!
2011-11-20 / 13:17:04 / Allmänt

Hopsläppet imorse gick bra och alla hästar var snälla, iaf tills vi åkte så får hoppas att dom fortsatte att var det;)
Båda de andra två hästarna ville hälsa på Mabel hela tiden men hon bara vände bort huvudet och skulle äta, vem är förvånad? Hon är verkligen ett riktigt matvrak! hihi
Direkt när jag kom hem så åkte jag till Rimbo och fotade lite på deras hopp-km, kom precis hem därifrån och mina tår håller på att tina lite sakta... Svinkallt var det, hade massor av kläder men frös ändå :p
Glömde fota när vi släppte hästarna, xd.
Men har massor av bilder från km så kan lägga upp några av dem här senare ikväll. Nu ska jag fortsätta att värma mig och om ca 2 timmar ska vi nog till stallet och rida :)
Vet att jag suger på att lägga upp bilder för tillfället men internetet är trögt just nu och då tar det så lång tid.
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: