I sängen...
2011-11-17 / 00:10:41 / Allmänt

Ligger just nu i sängen och bloggar från iphonen. Klockan är alldeles för mycket, borde egentligen sova nu, oupsi... Har inte pluggat alls till biologin imorgon så får se om jag gör det eller inte, kommer aldrig klara det ändå. Funderar på att fixa ett inställt inlägg som kommer upp mitt på dagen någon gång idag, har ett som ligger i utkast men vet inte om det kommer publiceras. Om jag nu gör det så kan ni förbereda er på ett långt, djupt, smaskigt känsloinlägg... Undra vad det kan va va? Kan tyvärr inte ladda upp någon bild, bloggar inte från blogg.se appen utan har loggat in på blogg.se bara och då kam man bara ha text tyvärr. Kan också passa på och berätta vad jag tycker om blogg.se appen. Den suger rent ut sagt. Man kan ju inte ens se statestiken, eller är det jag som har gjort något fel och inte hittar den? Det enda positiva är att det går att lägga in bilder från den, inget mer vad jag kan komma på nu. Hörs senare idag, får som sagt se om ni får läsa mitt långa inlägg i dag eller om det blir en julklapp eller någotxd Haha ne men någon gång ska det upp på bloggen, troligtvis innan jul, förhoppningsvis idag men lovar absolut inget. Haha vill gärna skriva imorgon istället för idag hela tiden men klockan är ju 00,10 så det går ju inte;) Godnatt and sleep well. //ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: