Ingen ridning idag :p
2011-11-13 / 17:45:46 / Allmänt

Klar med slappandet för ett tag. Har vart i stallet en snabbis och bara fixat mat och mockat, red inte, orkade inte faktiskt :P Inte ofta det händer men får väl passa på när man är sjuk så kanske jag blir frisk imorgon istället!
Skulle antagligen inte gått så bra ändå eftersom jag är ganska trött i kroppen och skulle nog inte kunnat rida henne till 100% som det behövs för att hon ska jobba. Blir bara dåligt om jag inte rider fullt ut, hon går nämligen inte en meter av sig själv knappt och självklart får man inget gratis hellerxD Men ett sto är ett sto ;)
Fast hon är ändå min absoluta drömponny och var det redan från att jag såg henne för första gången, kan berätta om det lite senare i ett inlägg om det kan vara läsvärt? Kommentera isåfall! :D
Hej då!
<3<3<3
//ToveB

1 Kommentarer
Anonym:

skriiiv om deet <3 fiiiiiin bloggggi



SKRIVET DEN: 2011-11-14 KL: 20:07:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: