Nana kudden nu;)
2011-11-15 / 23:08:21 / Allmänt

Precis som rubriken lyder så ska jag nana kudden nu och ladda upp batterierna inför morgondagen (haha shit vad töntigt det där lät). Chill dag med skola väntar imorgon, ännu mera skola efter skolan eftersom jag ska vara duktig och stanna kvar efter, åker till stallet på kvällen och när jag kommer hem är det plugg som gäller, precis som vanligt... Tar verkligen aldrig slut, jaja inte alltför långt kvar till jullov nu. Innan lovet händer det massor av roliga saker! Full fart varje dag, men det är väl så det ska va... right?? Känns som att jag kommit igång med bloggandet på allvar nu, har många idéer och mycket att skriva om, allt går av bara farten för tilfälligt = kul!! Tips på saker att skriva om uppskattas alltid!! Så om du kommer på något som du undrar eller något du vill läsa om är det bara att skriva en kommentar:) Godnatt, //ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: