Om jag får bestämma...
2011-11-13 / 14:26:01 / Allmänt

Ett par mjukisbyxor på benen, ulltofflor på fötterna och en gossig tröja på kroppen samt en varm filt...
En stoooor kopp te med honung och mjölk i, även lite godis eller annat gottis att smaska med...
På tv:n ska en bra film visas...
.
Så spenderar man bäst en dag om man är sjuk enligt mig och det är precis så jag har det nu.
Var i Rimbo och fotade i morse och gosh vad kallt det var! Höll på att hacka sönder mina tänder av kylan typ. Men lite fina bilder blev det och ska skicka dom till Ebba och Denice när jag orkar. Men ska fortsätta med mitt vilande/filmtittande så att jag orkar till stallet och rida senare ;)
,
Hemskt dåliga bilder men de får duga!
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: