vilodag för ponnyn.
2011-11-16 / 18:50:14 / Allmänt

Ingen ridning idag, åket till stallet vid 5 och tog in hästarna, mockade och fixade maten. Kom hem för ca 40 minuter sen och har precis ätit middag. Senare ikväll ska vi väl också kvällsfodra om ingen rider sent och fixar det:D
Resten av kvällen (fram tills kl 9) ska jag plugga, klockan 9 börjar det bra tv-program så då är jag klarxd
Fick ett litet ryck innan jag åkte hem från skolan och bestämde mig för att vara kvar imorgon på omprovstimmen och göra ett mvg-prov i biologi. Om det går bra finns det chans att betyget höjs till jul men om det går skit kan det ändå inte sänka, alltså helt klart värt ett försök.
Mest troligt är nog att det inte går så bra eftersom att vi gjorde provet för kanske fyra veckor sedan? och nu kommer jag inte ihåg så mycket, hinner nog inte lära mig så mycket på endast en kväll heller...
Finisen......

//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: