Handlat!
2011-10-15 / 16:09:14 / Allmänt

Hemma nu, åt världens godaste kaka idag typ om ni ville veta?xD
Köpte lite saker som det kommer bilder på, inte så bra bilder dock men det blev ett par tumvantar, jeans och strumpor till mina hunterstövlar. Vita fleece och såklart är det som man viker ner stickat. Det tycker jag utan tvekan är allra snyggast:)
Jeansen som jag köpte är ett par vanliga svarta cheap monday, har redan ett par men de sprack i baken igår innan jag skulle till skolanxD Haha tur att det var innan i alla fall!


Om en stund ska vi till stallet och lär ju vara där ett tag, har lite som ska göras...
Förbereder något tidsinställt så att det inte blir alltför dött här på bloggen;)

Vi har kvällsfodringen idag också och eftersom vi inte får fodra innan kl 8 så åker vi upp så att vi inte behöver åka hem i mellan.

//ToveB


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: