Lyckad kväll.
2011-10-06 / 20:54:31 / Allmänt

Kom innanför dörren för typ 10 minuter sedan, tog av mig dom "vita" genomblöta conversen och bara satte mig ner. Höll på att frysa ihjäl på slutet, men annars hade vi det kul! Roliga människor och härlig stämning, precis som det ska va när det är marknad. Stör mig dock på att det alltid är så dåligt väder :P
Jag köpte lite marknadsgodis till min farmor som vi ska åka och lämna till henne nu så blir hon nog glad<3
Ångrar att vi aldrig gick och köpte något kanderat äpple, det är sååå gott! Men ska försöka baka egna på lördag kanske om jag har tid och lust, yummi!!
.
Resten av kvällen blir nog helt underbar! För första gången sen skolan börjar har jag inget som måste pluggas in tills imorgon. Lycka är rätta ordet för att beskriva det!
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: