Men tjaaaa!
2011-10-14 / 21:13:12 / Dagens ridpass

Tja alla goingar!
Red min fina ponny i ridhuset idag och tränade programdelar. Gick väldigt blandat, de mesta av sakerna gick bra men hon var lite nonchalant mot mig och det var ganska jobbigt. På slutet vart det mycket bättre men det kan vara ännu bättre! Aja taggar om till imorgon och kanske söndag. Det såg fint ut när Linnéa red Grodan, fast att hon hade ont :( Men jag kanske ska rida honom imorgon och det blir kul i så fall!
.
Jag och Linnéa höll på att dö när vi åkte hem idag. Det var kolsvart och vi + moppen var helt inklädda i reflexer, den stannade i mörkret tre gånger tror jag. I uppförsbackarna gick det i 2 kilometer i timmen typ och sen höll vi på att åka omkull i leran och körde nästan ner i diket... Hihi sen ville jag inte köra hem själv ifall den skulle stanna då också så var hos henne en stund och sen kom Ellen körandes och skulle kvällsfodra så jag kunde åka hem med dem :D
.
Här har ni lite bilder på Ellen som är min räddare i nöden!!<3 xD
//ToveB

1 Kommentarer
Anonym:

Hihi pussssssss



SKRIVET DEN: 2011-10-14 KL: 21:30:48 URL: http://dyvik.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: