Ridningen idag.
2011-10-15 / 22:18:08 / Dagens ridpass

Red på runden i ca en kvart till att börja med, där hade vi bara framåtbjudningen i fokus! Efter det så blev det lite trimning på banan. Inget jätteansträngande, mest för att hon ska vara mjuk och fin tills imorgon bara.
Nu är det verkligen dags för mig att sova snart, klockan ringer runt halv 5, bilen åker mot stallet kl 05.15. Planerat att åka från stallet 6, men vad gör man inte för att få hålla på med det man älskar?;D Ska jag vara ärlig så, gillar jag att gå upp i ottan när det är tävling, äta frukost i bilen halvt sovande och allt annat mysigt som hör till. Då är det minsann inga problem att komma upp i sängen! Min värsta mardröm skulle typ vara att somna om eller försova mig till tävling... usch!
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: