Tagganurå!
2011-10-04 / 21:57:00 / Allmänt

Taggar inför de dagar som är kvar av den här veckan! Bara roliga saker som händer tror jag.
Imorgon är det inget speciellt men på torsdag är det Rimbo marknad. Exakt ett år sen sist då, hoppas folk blivit lite mognare och inte sprayar ner alla?xD Fast samtidigt känns det som att det hör till på något konstigt sätt...
.
Fredag har vi planerat att ha tjejkväll. Jag, Saga, Linnea och Ebba :D Brukar ha det med jämna mellanrum och nu var det lääänge sen, oftast börjar det med att vi äter en god middag, efter det är det dags för skräckfilm och när vi är klara med den kollar vi på några komedier så att vi kan somnaxD
Är också lektion för Fia idag tror jag:D
.
Lördag är nog en slapp dag, trimma dressyr med ponnyn och fixa det som  ska göras innan söndagen för då är det......tävling!! Endast en LB:1 på Överby. Det är första omgången av ponnyallsvenskan div 2!
VI SKA KÄMPA VI SKA TA DOM! xD


Min glada ponny! <333



//ToveB

2 Kommentarer
Anonym:

Hej Towe vilken jättefin bild på er!



SKRIVET DEN: 2011-10-05 KL: 18:41:25
hanna ♡:

haft en bra vecka hittills? :D



SKRIVET DEN: 2011-10-06 KL: 06:53:41 URL: http://heaa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: