Time to sleep!
2011-10-08 / 21:44:54 / Allmänt

Kanderade äpplen baket vart inte så lyckat, det stelnade aldrig och bara kladdadexD hahaha
Kan verkligen inte baka!! D:
Ska gå och lägga mig redan nu eftersom det vart så sent igår och vill sova ordentligt och länge i natt så att jag orkar rida ordentligt imorgon när det är tävling! Är div 2 omgång 1 som går på Överby hsf. Vi ska inte åka från stallet förrens kl 11 så knoppar och sånt på morgonen. Tror lagklassen ska börja runt 12 ungefär, hoppas på att få rida sist av alla i laget, men åker dit så tidigt eftersom jag ska heja på lagkamraterna såklart! :D
Uppdaterar under dagen hur det går (om det går braxD) nej men om jag har tid och lust;)
Godnatt!!
//ToveB
Pusspåminsötaoerhörtälskadeponny<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: