Wie!!
2011-10-05 / 22:43:29 / Allmänt

Tjoho vad roligt att det är så pass många nya läsare här nu, det är ju inte många egentligen men om man jämför hur det var när jag började så är det ganska många:D Tycker att ni ska be alla läsa www.tovebernstrom.blogg.se
Ju fler läsare och ju mer aktiva ni är med kommentarer och så, desto mer kommer jag att satsa på bloggen och inläggen som görs kommer att bli roligare, bättre och fler, tänk vad bra det skulle bli!?

Har ju inte bloggat så länge så ni vet ju inte särskilt mycket om mig antar jag?
Kom igen och fråga saker om ni undrar något!
Tycker att det är jätteroligt att få svara på frågor, om den är bra och intressant så kan den komma i ett eget inlägg och du blir även länkad:)

Godnatt nu alla goa läsare och sov gott, hoppas på att logga in här imorgon bitti och i alla fall ha fått en liten kommentar, helst en fråga:D
Det kan vara typ vad som helst egentligen.....

Puss
//ToveB


1 Kommentarer
Malin:

Hej vad fin blogg du har!

Tävlar du bara dressyr eller hopptävlar du något?

Kram



SKRIVET DEN: 2011-10-06 KL: 07:37:03



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: