Wordfeud
2011-10-05 / 18:47:36 / Allmänt

Har man inget att skriva om får man väl bara hitta på något, visst är det så eller?? Varnar er som har annat att göra, inte värt att läsa detta;P
.
Typ alla spelar Wordfeud nu, eller iaf dom som har iphone eller android, och det gör även jag xD
Fattar seriöst inte varför det blitt så populärt? Alfapet lixxom, sen när blev det poppis? Har större förståelse för när alla spelade angry birds, det var ju något nytt och inte sånt som man håller på med på ålderdomshemmen typ, eller??
.
För mig är det iaf så att jag provade eftersom så många andra gjorde det och blev lite smått fast... Super att kunna spela mot sina vänner också ju, gör det hela så mycket bättre!
.
Inget är ju som känslan när man skrivit ett ord och det står t.ex: you played kalender for 96 points hahaha inte riktigt va?xD
Men man tävlar ju lite mot sig själv också och hur många poäng man kan få som mest för ett ord.
.
Ni förstår säkert vad jag ska gå och göra nu, annars borde ni ju kunna gissa. Om du fortfarande inte vet så är det bara att läsa rubriken!
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: