Kvällen...
2011-09-25 / 00:13:59 / Allmänt

Haft en as nice kväll. Den började med att pappa var gullig och köpte middag på Sub Way, senare åkte han iväg till en kompis och Denice kom hit och var hos mig, först drog vi till Ica och köpte godis och hyrde film. Sen hem och kolla på filmen... Vilket inte blev så lyckat eftersom den verkligen sög! Hände inget och den var bara allmänt tråkig, Tamara Drewe hette den. Sllutade kolla efter ett tag och såg en bra film på 4:an istället.
Nu sitter jag här i soffan tillsammans med min lilla hund men ska strax gå och nana. Upp tidigt imorgon, släppa ut hästar, sen hem och käka och efter det är det tävling :D
Skriver mer om tävlingen imorgon bitti för nu somnar jag seriöst snartxD
Sov gott alla!
På bilden är sötnosen som jag delar soffan med just nu <3<3
// ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: