Myskväll i stallet<3
2011-09-27 / 21:12:56 / Dagens ridpass

Blev sent i stallet, kom hem för bara en liten stund sedan. Red ju inte idag, vi gick på runden och ridbanan i ca 20 minuter ungefär, så mysigt att gå och gosa i mörkret. Linnéa galopperade på runden så min ponny vart väldigt taggad när hon blev omsprungen, hon är inte en sån som blir pigg eller busig när man leder henne i vanliga fall men nu blev det ett hopp rätt upp i luften men sen lugnade hon ner sig. Blev ett hopp till på ridbanan när jag fick för mig att vi skulle trava och smackade på henne, hihi :D
Betade en stund också där vi hittade jättefint gräs.
Då blev hon glad!!
.
Resten av kvällen blir chill, ska försöka lägga mig tidigt... Övertrött, upp tidigt och duscha och plugga det sista inför matteprovet imorgon som kommer gå åt skogen eftersom att jag inte ens vet vad jag håller på med typ.
.
Glad ponny typ 1-2 veckor efter att vi köpt henne :)





//ToveB

1 Kommentarer
Cornelia:

hej!

Kul att du också hade blogg, super fin! :D



SKRIVET DEN: 2011-09-27 KL: 23:31:15 URL: http://hallonnallon.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: