Allergi
2012-09-19 / 18:50:35 / Allmänt

Något som de flesta av er säkert inte vet är att jag är allergisk mot både häst och hund trots att jag har just de djuren. Är även allergisk mot katter, mygg, gräs, pollen, damm och såna saker...
 
Har under sista tiden börjat tycka att det är extra jobbigt och kollar efter lite olika "botemedel".
 
Har tänkt börja med att testa homoeopati, det går på ett ungefär till så att substansen man är allergisk mot tillreds på att speciellt sätt och så äter man detta, antingen som vätska eller något piller. Det fungerar ungefär som penicillin, till slut bygger kroppen upp ett försvar mot det man ger eftersom man får i sig så lite av ämnet.
 
Det som verkar mest effektivt är egentligen allergisprutor. Då sprutar man in allergenet i kroppen några gånger, (tror det var under 4-6 månader som det skulle göras konternueligt) dock ska man undvika kontakt med det man är allergisk mot under den tiden, något som blir lite svårt... heheh 
 
Det som jag vet minst om men självklart är beredd att testa är bioresonans, det finns ett företag i Sollentuna som ligger i närheten där jag bor som håller på med detta. Vet att det har varit mycket effektivt för många personer! Dock så är det ganska dyrt, man får räkna med ca 4000:-
Det går i alla fall till så att man har metallstavar i händerna och kopplas till en slags maskin, den ska i sin tur känna av kroppens resonans och stimulera denna med hjälp av elektriska signaler/små stötar...
 
Får se hur jag gör men NÅGOT ska göras iaf :) 
 
 
 
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: