körv
2012-09-18 / 17:03:58 / Allmänt

Skyndade mig och hann med den tidiga bussen idag :D Hann även köpa lite att äta, både korv, Twix och dricka!
Är inte så svull annars men ska hoppa av vid stallet och kommer inte vara hemma förränns typ halv 9 ikväll så skulle nog svimmat om jag inte ätit något ;)

Ska faktiskt hoppträna idag :O Pressarna stannar när de hör det här jag vet! Men vart så sugen på det häromdagen så då fick det bli så, stackars de andra i gruppen säger jag bara...
Fast sist vi hoppade (några hinder själva på 60 cm) så gick det faktiskt riktigt bra, hoppade både titthinder och vanliga, kom jättebra på alla och det var inga problem alls.

Mabel har ju inte hoppat särskilt mycket i sitt liv så kan ju inte begära alltför mycket, dock så har det gått riktigt bra de sista gångerna vi prövat, hon tycker det är roligt och det är ett bra sätt att få igång bakbensaktiviteten :)

Nu ska jag äta mitt godis resten av bussresan och kaaaaanske plugga men mest äta :D

Såhär söt är jag just nu:



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: