sämst dag!
2012-09-17 / 15:29:00 / Allmänt

Den här dagen har varit den sämsta på länge! Inget har typ gått bra, eller jo men två dåliga saker har hänt.

För det första så har jag ingen mobil längre... Antingen la jag den på busshållplatsen i morse eller tappade den på bussen någonstans, ringde till massa olika sl och ul hela morgonen för att försöka få tag på den.
Blev typ dumförklarad när jag ringde hittegods 4 minuter efter att jag gått av bussen, tydligen skulle man ringa först en vecka efter ungefär.
Så just nu känner jag mig väldigt tom och får lite halvt panik varje gång jag tänker ta upp och kolla på telefonen och inser att jag slarvat bort den.

Bytte även klass idag från natur (ja jag var för osmart för att gå natur) till sam, detta känns dock riktigt bra och klassen är fett skön :D

Den andra saken som gjorde dagen sämst var att när jag skulle vänta på min buss i ca en halvtimme så tänkte jag gå och handla något att äta.
Var verkligen jättehungrig och hämtade något gott att köpa, väl framme vid kassan kommer jag på att kortkoden finns i anteckningarna på mobilen... Jag har aldrig glömt den förut och brukar inte behöva kolla vad jag har för kod men nu bara försvann den ur mitt minne, testade lite olika och nu kan det hända att kortet är spärrat...
Sa jag att jag hade flyt idag eller???

Juste! Sen funkar inte mitt busskort heller, så nu är busschaufförerna arga på mig och tror att jag försöker använda ett gammalt.... 
 

3 Kommentarer
saga:

stabilt Tove... <3

Svar: mm visst.... <3
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-17 KL: 16:19:51
andreas:

hm låter inte alls kul :/ hur kan man ha sånt oflyt en hel dag??? hoppas mobilen kommer tillbaka och att det andra löser sig! lycka till

Svar: nej inte så :p det undrar jag också xD Ja den har kommit hem nu :D
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-17 KL: 17:44:51
Anna Bernström:

Det var verkligen en riktig "skitdag" du har,men ibland kan det va lika bra att ta allt på en gång,för nu har du ju fått din dos,så det kan bara bli bättre.Kul och läsa din blogg:)

Svar: haha ja det får man hoppas :) kul att du tycker det :D
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-17 KL: 18:18:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: