Toves uppdatering suger
2012-10-12 / 13:50:00 / Allmänt

Hej alla (0st) Toves bloggläsare!
Hoppas allt är bra med er! Tove mår bra även fast man tror att hon har dött ;)
Jag som skriver detta heter och är Toves bästa klasskamrat <333333
Just nu sitter jag, Emy och Tove och har samhällskunskap med bästa Björn bror!! Världens bästa manliga lärare ever!

Jag försöker få Tove att uppdatera bloggen, det går sådär men på söndag till tisdag är det camp och uppdaterar hon inte då så gör jag det...!

Hanna hälsar - gött mos, en värmlänning som orientrar! Otroligt härlig brud!

Nu slutar vi, ha det bra! Puss

 


1 Kommentarer
Ellen:

Sv; Åh nemen vad roligt! Jaa han har det jättebra! Jag är så himla glad över att jag har honom! Han är så himla snäll och gullig! Det skulle vara kul att få veta lite mer om han vad du höll på med och så när du ägde han, kanske vi kan maila?
Ja han ska få massa pussar från dig! :D
Kram Ellen

Svar: Ja visst är han, helt underbar! Ja det kan vi göra, det är bara att fråga på ;D
Kram Tove
None None



SKRIVET DEN: 2012-10-20 KL: 08:08:58 URL: http://ponnyliv.blo.gg



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: