HEJJJ
2012-09-26 / 22:15:28 / Allmänt

Tar en liten paus från mitt uppsatsskrivande och kikar in på bloggen istället! 
Ligger lite efter med uppsatsen (men det gör typ allaxD) och får nog ligga i för att få den klar till söndag kväll, hade så himla svårt att komma igång och det tog ca 2-3 lektioner men nu går det okej. Är alltid så för mig, börjar oftast med skolarbeten i sista sekund och får panik över att inte hinna, sen när jag bara har lite tid kvar brukar jag skriva som allra bäst!
 
För att byta ämne dårå... Red i ridhuset idag, hon hade vilat 2 dagar sen tävlingen så red bara lite lugnt i typ 30 min, testade det nya bettet och det funkade bra. Hann ju inte känna så jättemycket men det jag kände var bra iaf. Hoppade lite också, stod hinder framme så tog några skutt och det tyckte vi båda var superku! :D
 
Nu ska jag fortsätta skriva och sen gå och lägga mig, är skittrött efter att ha gått upp typ halv 6 2 dagar i rad. Fick sova till 8 i morse men gick och la mig sent igår kväll så det blev inte så mycket sömn i alla fall...
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: