Herregud
2012-09-27 / 20:50:40 / Allmänt

Herregud säger jag bara, funderar seriöst på att skaffa en kategori här på bloggen som ska innehålla inlägg där jag skriver vad min mobil råkar ut för.
Nu måste ni tro att jag är jätteslarvig, är faktiskt inte det, eller rättare sagt har jag inte varit det men verkar som om det har vänt sen jag startade bloggen...

Nu till dagens stora händelse:
Vi skulle ha gympa och jag tänkte gå på toa innan, har då glömt att jag lagt telen i bakfickan. Som ni nog förstår så ramlar den ur fickan och ner i toaletten, jag fick verkligen panik och sprang och hämtade en sopkvast att pilla upp den med.

Camille var min räddare i nöden och var så snäll och tog upp den med handen <3 <3 <3

Trots allt detta så funkar den faktiskt, trots att det är en iphone vi pratar om xD ljudet är dock trasigt så måste använda högtalare eller lurar för att prata i den, går inte heller att spela upp musik och så är vibrationen helt död.
Bubblar ur högtalarna när man pratar i den så antar att den är full med vatten som vill ut :)


1 Kommentarer
Milan:

Haha braa Tove :D

Svar: eller hur! ;D
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-27 KL: 23:11:15



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: