Hemma :D
2012-09-28 / 15:17:13 / Allmänt

Hemma från träningen nu, kom hem typ 12 men har duschat och ätit osv...
Det gick faktiskt riktigt bra att träna! Eva-Karin tyckte verkligen att jag fått igång motorn på henne sen sist, något som jag håller med om.
Tränadde mycket på att rida rakt upp på medellinjen i galopp och bara ha hästarna raka, så jäkla mycket svårare än vad det låter. Efter några vändor kändes det verkligen som att vi hade vägg på båda sidor och bara kunde gå rakt fram, då fick vi börja öka och samla också, det var Mabel duktig på!
 
Mabel hade sug på bettet framåt hela tiden även om det blev några avbrott i galoppen, det är ju den hon har "svårast" med, sen glömmer jag ibland hur mycket man måste vara på henne men det tar sig! :D
 
Båda jag och hästen var HELT slut efterråt, 
 
Har kommit fram till att det inte är så kul att ha studiedag när man vet att resten av dagen måste ägnas åt uppsatsskrivande... 
 
 
   
 

3 Kommentarer
Anonym:

UPPDATERA?



SKRIVET DEN: 2012-10-07 KL: 21:01:56
CAMILLE:

UPPDATERA OBROR



SKRIVET DEN: 2012-10-10 KL: 21:18:00
Moa:

Så fin ponny, vad är det för ras? :D

Svar: åh vad roligt att du tycker det! :) hon är en new forest :D
None None



SKRIVET DEN: 2012-10-20 KL: 21:06:30 URL: http://ponnymoln.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: