drar till stallet nu, chiao
2011-11-15 / 16:58:47 / Allmänt

Hemma from da school nu... Mellis idag blev ballerina kladdkakor, behövs inte så mycket mer för att det var god mat i skolan idag. Händer inte så ofta enligt mig då det bara serveras vegetariskt, såsom corn, soja och annat konstigt.
Ingen aning när vi ska till stallet, ingen hemma utom jag och min vovve.
Läskigt att vara hemma själv när det var 3(!) inbrott på vår gata igår:o Ska ju rida dressyr så måste ha ridit klart kl 7 för då börjar hoppträningen för Lisa så har inte särskilt bråttom.
Ingen viktig läxa tills resten av veckan knappt, inte vad jag kan komma på nu iaf.
Eller har iofs ett hemprov i hemkunskap som är ganska långt och ska vara klart tills på torsdag, börjar nog jobba lite med det ikväll om det hinns med;)
Imorgon ska jag vara duktig och stanna i skolan tillsammans med Milan och träna gitarr typ 1 timme och 20 minuter eller hur länge det blir. Hon ska lära mig att stämma den, får väl se hur det går... Man kan väl inte påstå att jag är något musikgeni direkt, heheh. Skulle vara ett under om jag lärde mig det under den tiden! Men man måste ju försöka så att man vet om man kan, måste kunna det för att få MVG.
Nu ringde Linnéa och sa att dom ska till stallet så de hämtar mig om mindre än en kvart, ska byta outfit innan dess så drar och gör det nu.
Bye!!
Bild på gullungarna Linnéa, Daisy, och Ebba <3
//ToveB

1 Kommentarer
Ebba:

ahahah vilken bild asså!! xD



SKRIVET DEN: 2011-11-15 KL: 21:37:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: