Hoppeliskutt!
2011-11-06 / 14:05:27 / Dagens ridpass

Hejsan!
Gick upp tidigt idag och åkte till stallet på morgonen för att rida tillsammans med Linnéa i ridhuset. Vi hoppade!
Både jag och Mabel tyckte att det ar superroligt! Hoppade ett hinder som var ca 80cm tror jag, med tanke på att hon inte är särskilt bra på hoppning (hehe) så var hon jätteduktig. Gjorde några riktigt stora språng när vi la vattenmattan under hindret, då var det till och med svårt att hänga medxD
Höll på ganska länge och fastän hon är nyklippt så vart hon riktigt svettig;) Efterråt så skrittade vi ut en bit :)
Nu har jag lite att göra resten av dagen, ska duscha, äta lunch, kanske baka samt göra läxor :s Lite deprimerad över att lovet är slut :( Funderar på att dra till Rimbos anläggning där det är hopptävling för storhäst idag, tänkte fota min kusin men hon svarar inte på sin telefon så vet inte när hon startarxD
Ha det bra! :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: