lalalala...
2011-11-18 / 18:14:30 / Dagens ridpass

Slapp åka moppe hem från stallet eftersom jag hade sån tur att snälla Karin var i ridhuset så att jag kunde åka med henne, det regnade och var helt kolsvart så hade ingen lust att åka då :P
När jag kom hem så möttes jag av en överglad vovve som var helt galen, hon blir så när det är mörkt och hon är hemma själv, haha!
.
Mabel var iaf väldigt fin idag, lite svårt att släppa loss ordentligt i vänstervar men annars var det bra.
Var riktigt jobbigt att rida, hade kramp i underskänklarna hela passet eftersom jag har knytit fast stigbyglarna i sadelgjorden. Har gjort så för att mina skänklar ska vara stilla, de har en tendens att leva sitt egna liv ibland xd
Red inte på runden som jag först tänkt eftersom det regnade...
.
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med middag:D
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: