Seg tisdag... blää
2011-11-15 / 08:17:00 / Allmänt

Tisdag idag då... Seg dag då vi går till halv 4, men får väl ta mig igenom dagen som alla andra. Bara 3 dagar kvar till helgen efter idag, chill, eller hur?;) Appropå helgen så ska det antagligen hända grejor, inget som ni får veta än men när den dagen är här skriver jag of course mer om det! Snart klar att åka till skolan, får skjuts som vanligt. Något som jag är väldigt glad över, vet inte hur jag skulle hinna annars, skulle antagligen komma sent var dag om jag inte hade denna turen<3 ska nog ridas i ridhuset idag också, träna lika som idag och jobba vidare med samma saker. Någon dag här i veckan ska vi ta ett riktigt galoppass på rundbanan, så himla roligt att gasa runt där tycker både jag och mabel. Hon drar på som attan och vill oftast inte sluta fast hon är tröttxD Bara drar vidare i full fart och tycker att det är så roligt såå. Härligt när dom är så tycker jag:D Nåja det var allt från mig för stunden men hoppas ni får en bra dag, puss och kram! //ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: