Sjuk.
2011-11-14 / 20:36:36 / Dagens ridpass

Sjuklingen som skriver;D
Nej men det känns lite bättre än i morse då jag inte ens tänkte gå till skolan men gjorde det ändå, för annars skulle jag inte få åka till stallet-.- Lite jobbigt att sitta på lektion och snörvla, äckligt att vara förkyld!
Dagen gick ganska snabbt, inget som var överdrivet tråkigt men inte särskilt kul heller.
.
Åkte till stallet typ kl halv 6, red ett dressyrpass i ridhuset med min överfina ponni!<3 Hon kändes väldigt fin emellanåt, just nu jobbar vi stenhårt med galoppen, förvänd, samlad och förvänd samlad. Allt det där är riktigt jobbigt för båda oss, hon behöver väldigt mycket hjälp av mig för att orka men idag kändes det lättare än vanligt :)
.
Går och lägger mig tidigt ikväll (säger så varje kväll men det har väl aldrig hänt) och hoppas på att vakna upp helt frisk och kry!? Någon go människa som kan ordna detta, tack!
Ska fixa en kopp varm choklad nu, namnam vad gott! Blev riktigt sugen nu asså......
-
Min trötter ponny efter ett ridpass i början av vår tid tillsammans, hihhi
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: