studiedag
2011-11-21 / 11:07:50 / Allmänt

Har studiedag idag, alltså ledig! :D
Fast inte riktigt, har 3 inlämningar tills imorgon + läxförhör som ska göras och pluggas till... Sen har vi även prov på fredag och onsdag så där fick ni veta vad jag ska göra hela dagen. Har tagit en liten paus från pluggandet just nu för att äta frukost.
Bloggen kommer dock inte ligga helt nere bara för det utan jag har fixat inlägg och kommer även skriva ibland när jag pausar från böckerna.
Skulle vart perfekt att åka till stallet nu på dagen och rida ut men jag hittar inga vägar än och då är det inte så kul att rida men får se hur jag gör. Ingen som vill med och fota lite? ;D
Men ska bli helt klar med allt innan jag ens funderar på att åka till stallet för annars får jag aldrig detta gjort.
//ToveB

1 Kommentarer
Anonym:

TOMAT



SKRIVET DEN: 2011-11-23 KL: 23:39:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: