svar på kommentar:
2011-11-20 / 16:37:00 / Allmänt

Sofie om Bad teacher:
Varför flyttade Mabel? :)

.

Svar:
Därför att hon inte kunde äta hösilaget som vi hade på Denan då det var väldigt varierat mellan blött och torrt och det var inte riktigt bra för hennes mage.
Sedan så hade jag även väldigt svårt att ta mig till stallet när vi stod där då det knappt går buss dit och mina föräldrar jobbar mycket och kan inte alltid skjutsa.
I och med att de jobbar mycket så hade vi även svårt att ta pass såsom utsläpp, insläpp och fodring, på johannesberg så är det enda man behöver göra att mocka :)
.
Var väldigt svårt att ta beslutet om att flytta därifrån då jag trivs väldigt bra med dem som står där och vi har alltid väldigt roligt tillsammans...
Men än så länge trivs vi väldigt bra här också och det kommer nog bli riktigt bra :)
.
//ToveB

1 Kommentarer
Tävlingsryttarnaa:

Skönt att man kan flytta om det inte funkar, man måste vara glad för att orka slita varje dag :)



SKRIVET DEN: 2011-11-20 KL: 18:04:29 URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: