Top model!
2011-11-17 / 15:57:02 / Allmänt

Glor på tv:n som alltid efter att jag kommit hem typ, idag är inget undantag alltså :P
Top Model ser jag på nu och det är lika bra som vanligt, helt klart ett favoritprogram som nog alla har sett någon gång!
När det är slut ska jag plugga lite kemi och sen åker jag och mamma till stallet, Mabel ska ridas i ridhuset, imorgon blir det förhoppningsvis galopp på runden eftersom vi slutar 12 och jag kan då rida när det är ljust :)
Förutsett att min moppe funkar förstås så att jag kan ta mig till stallet...
Btw så har jag och Denice lite planer på att fota varandra och hästarna nu snart någon dag så då kommer det fräscha, fina bilder som alltid är kul! :D
Ska fortsätta med mitt viktiga tv-tittande nu, hahah!
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: