Asså....
2011-10-03 / 14:42:08 / Allmänt

Asså vill jättegärna hinna uppdatera på morgonen och ibland (inte ofta) så går det, men absolut inte idagxD
Är världens segaste på att gå upp, ställde larmet på 06.50 sen 07.00 sen 07.10 och sen somnade jag igen och sov tills kl 07.50.... och för att hinna i tid till skolan måste jag åka 20 över 8. Brukar inte hinna det så ofta men otroligt nog gjorde jag det idag! Dock blev det inte mycket till frukost.
Men när det är tävling går jag alltid upp tidigare än vad som behövs just för att inte behöve stressa eller bli sen, skulle vara en mardröm att försova sig och missa sin start, usch!! Hoppas ingen behöver vara med om det;)
2 muppiga bilder just nu.....
XOXO
// ToveB

1 Kommentarer
Anonym:



SKRIVET DEN: 2011-10-03 KL: 15:23:57



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: