Dressyr med prinsessan
2011-10-18 / 22:30:37 / Dagens ridpass

Red dressyr med min fina prinsessa idag, hon var verkligen superfin! I början kändes det verkligen inte lika bra, jag var helt slapp och trött i hela kroppen men skärpte till mig och red ordentligt.
Red igenom FEI och det var några saker som verkligen gick kanon. Kände att hon verkligen var helt igenom och supermjuk på slutet så det känns bra :) Nu måste jag sova så att jag orkar med praoen imorgon... Behöver all energi jag kan få vill jag lovaxD
.
Någon som vill läsa ett inlägg om praoen vad jag gör/fått göra där och hur det är? Skulle tycka att det var roligt att skriva om men vill självklart att någon ska läsa det också ;)
.
<3älskadeunderbarafinamabel<3dubetyderalltochmycketmer<3
// En trött Tove

2 Kommentarer
Linnea ;P:

FORTSÄTT BLOGGA TOVIS!!!!! ;D



SKRIVET DEN: 2011-10-26 KL: 09:41:31
Sanna:

När kommer det en uppdatering? (:



SKRIVET DEN: 2011-11-01 KL: 19:58:58



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: