Stressiga tiderxD
2011-10-03 / 19:44:21 / Dagens ridpass

Hemma från stallet, nyss ätit middag nu in i duschen och sen andas....... Allt går i ett och det är stress mest hela tiden.
Blir plugg tills vi åker och kvällsfodrar tottisarna och sen hem och se på Hollywoodfruar, i pauserna och efter kommer jag sitta med näsan i äckelbiologiboken och läsa om muskler, hjärnor och annat bajs.
.
.
.
.
Nu till något roligare:
Ridpasset gick ganska bra, höll till i ridhuset och tränade på mycket svåra saker t.ex 8-meters volter i galopp. Jobbigt tycker Mabel som inte riktigt har styrkan, men lika jobbigt för mig som då måste hjälpa henne så pass mycket.
Hon var duktig och man kände att hon kämpade på fast det var döjobbigt!
.
.
Hörs senare ikväll om jag kan slita mig från den spännade biologin? xD
Sötaste goaste på bild<333
// ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: