Tävlat idag!
2011-10-09 / 21:35:47 / Tävling

Hejsan, äntligen tid att skriva om dagen.
Red ju bara en Lb:1, men Mabel kändes riktigt bra inne på banan. Ingen riktig miss eller så, bra framåtbjudning och noggranna vägar så jag vet inte riktigt vad domaren kollade efter? Procenten blev i alla fall 65,86 och vi kom 2:a:)
Det var ganska snålt bedömt, många tyckte att domaren var tråkig som antingen använde sig av antingen bara 5:or eller 6or  eller 7:or och 6:or... Inte så roligt, det finns 10 poäng på poängskalan för att man ska använda dem.
.
Både Tara och Amanda som också red för laget gjorde fina ritter och delade fjärdeplatsen :D
Sen kom också vårat lag 2:a, 2 poäng ifrån vinst! Så det var en lyckad dag trots allt :D
.
Bilder kommer när jag fått dom, det var 2 stycken som fotade och ska skicka bilderna, superkul!!
//ToveB

1 Kommentarer
Katrine:

Grattis Tove! :D

Btw, smidig som jag är lyckades jag slarva bort pappret med din mail. Du kanske kan skicka den så får du bilderna? Kram



SKRIVET DEN: 2011-10-09 KL: 22:33:47 URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: