hemma!
2011-10-01 / 15:36:23 / Allmänt

Hemma med moppen nu, den är bättre tror jag. Vet inte riktigt änxD Innan vi hämtade den så åkte vi till Norrtälje en stund, köpte en svart stickad mössa, kan lägga upp bild sen om ni vill?:)
.
Om en stund drar jag till stallet, ska hoppa min dressyrponny! Haha, hon är inte jätteduktig på det om man säger så, fast hon försöker i alla fall och det är väl det enda jag kan begära. Vi satsar ju ändå inte på hoppning så det är skit samma. Klart att hon skulle kunna tävla om man tränade mer men vill inte lägga ner den tiden på det...
Ska kanske hoppa en 50 centimeters clear round typ som ska vara i ridhuset vid Denan där vi står på höstlovet, det är par och maskeradhoppning:D
Ha det gött!!
// ToveB
En bild när jag hoppar Fridas ponny :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: