volleyboll?
2011-10-10 / 19:18:16 / Dagens ridpass

Hemma från staLlet nu! Red ett dressyrpass och tränade mycket saker i FEI Inledande... Det är inte direkt lätt om jag säger som så, men vi åker dit enbart för att ta det som en träning och pröva på att rida på lång bana.
Ridningen gick okej i dag. Försökte plocka upp henne lite mer i formen än vanligt, och det är inte så konstigt att det inte gick super eftersom vi inte riktigt brukar rida så. Det lär ju ta ett tag innan hon kan gå där uppe stadigt och orka gå framåt samtidigt;) Men vi kämpar på!
.
Har lite beslutsångest om jag ska åka och spela volleyboll eller inte ikväll. Isåfall skulle jag få skjuts upp med Lovisa, men kan verkligen inte bestämma mig!
Just nu lutar det mest mot att det blir så men vi får se...
.
Mabel gosar med sin föredetta hagkompis :D
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: