Första inlägget (av mig)
2011-09-24 / 18:44:51 / Allmänt

Nu skriver jag mitt första inlägg på min nya blogg, Denice som har gjort headern har redan tjuvstartat med bloggningen här innan mig med att tala om att hon är bäst, haha skön tjej ;)
Ska bli så kul att komma igen och blogga igen, gjorde ju det ett tag förut och har faktiskt saknat det...
Men vem är jag då?
Jo, mitt namn är Tove Bernström och är född 1996, alltså 15 år. Jag bor i Rimbo som är en liten förort till Norrtälje och har min d-ponny Stackarps Mabel i det lilla stallet Denan. Tillsammans tränar och tävlar vi i dressyr och vårat närmsta mål är att kvala nationellt i dressyr så snart som möjligt. Mabel har bott hos mig sen Februari i år, alltså i drygt ett halvår så vi har inte riktigt lärt känna varandra än, men när vi gör det så blir det nog bra :)
En bild på oss 2 <3
Kram Tove

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: