Hemma!!
2011-09-27 / 15:40:23 / Allmänt

Äntligen hemma från orienteringen! Vart faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle vara, kände ju inte så många men alla var schyssta och roliga så det var kul:)
Tog faktiskt alla kontroller! Så antagligen MVG i orientering, en klar förbättring från förra året då jag bara hade G tror jag, så är lite stolt;) Hade tillochmed koll vart vi var på kartan och visste hur vi skulle gå hela tiden! Mycket roligare när jag vet hur man gör, förut har det bara varit att springa efter någon duktig typxD
.
Men nu är jag bokstavligt död, nej men helt slut i alla fall. Orkar inte ens resa mig upp knappt, men senare åker vi till stallet, Mabel vilar idag men ska borsta och gosa med henne, tar nog en promenad också:)
.
//ToveB

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: