Mätt och glad!
2011-09-28 / 17:26:50 / Allmänt

Klar med allt i Täby nu då, gick väl la bra:) hittade inga kläder, eller inga som var så snygga. Kaaanske köper en skjorta som jag så där nästa gång jag åker dit. Den var skitsnygg, men det är inte direkt min stil eller vad man ska sägaxD Men får se lite senare...

Fått mat i magen också, gud vad bra jag har det!;)
En rolig sak som jag såg nu är att telefonen försöker stava gud med stort D haha! Fast det kanske räknas som ett namn eller?:P

Innan jag kommer till stallet måste jag hinna kolla igenom dressyrprogrammet tills lördag och gärna lär in det. Red det förut några gånger men det var ett tag sen, aja bara börja med en gång, är framme om mindre ön 10 minuter...



// ToveB


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: