Någon vaken fast det är söndag eller?
2011-09-25 / 08:20:43 / Allmänt

Morning guys!
Behövde inte gå upp förräns nu eftersom min mamma var så snäll och åkte själv till stallet och släppte ut hästarna :)
.
Känner mig lite mörbultat från min extrema (not) avramling igår... Såhär gick den till:
Jag, Ebba och Fredrik skulle prova att göra plankan på hans häst, alltså man ligger grensle över hästens rygg och ska ha armar och ben utsträckta och balansera på magen typ. Ingen av de två klarade det, inte jag heller... Råkade lägga mig så att jag fick övervikt i fram och gjorde verkligen ett riktigt dyk ner i stenana, + att jag fick överslag i "dyket" så att ryggen böjdes åt fel håll. Så just nu har jag en lila rand där den har böjtsxD Vet inte hur det kunde bli så? haha
.
Nu ska jag trycka i mig lite frukost och fixa allt som ska göras med mig, sen bär det av till stallet och fixa min princess och hennes saker!
.
mami leder ponnyn på en tävling, pappsen är lite bakom <3
.
Kärlek på prisutdelningen<3<3
<3
.
Denna goa tjejen följer med idag och hejjar :D
// Tove

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: