Hoppträning
2012-09-18 / 22:15:40 / Allmänt

Wohoo! Hopptränade ju för Ragna Erlandsson idag!
Gick faktiskt riktigt bra, i börjar var det typ "dressyr" och lite markarbete som gick asabra.
När det började komma hinder med in i bilden gick det fortfarande väldigt bra, sen kom vattenmattan...
Då blev det språng på 1,20 fast hindret var 60 ;)

Men både jag och ponnyskrutt tyckte att det var väldigt roligt, på slutet var vi båda helt slut och skippade att hoppa bana, tyckte det var dumt att hoppa mer när hon varit så duktig.

Tror Ragna blev lite förvånad att hon kunde hoppa, i början när hon frågade hur mycket vi hoppat blev svaret att det var en dressyrponny jag satt på men att hon åtminstone tar sig över...
Kommentaren efter ett tag blev: MEN HON KAN JU HOPPA, RIKTIGT BRA TILL OCH MED!
Hon tyckte i alla fall att Mabel hade fin teknik och var en väldigt fin ponny allmänt, rörlig i hel kroppen och speciellt i bakbenen :D

Satsar på att vara med så snart som möjligt igen, nu blev vi ju fett taggade!

Här hoppar vi för knappt ett år sedan, då lyfte hon inte på bakbenen alls om man jämför med nu. Verkligen stor skillnad, hoppar som en helt annan häst kan jag lova!

1 Kommentarer
Tussie & London - ridsport och foto:

Sv; Självklart ska jag göra det, superfin häst! (;

Svar: tack vad gulligt av dig :D
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-19 KL: 07:28:05 URL: http://londonryttaren.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: