Otroligt!
2012-09-17 / 09:22:54 / Allmänt

Något otroligt har hänt: JAG ÄR INTE BLOGGENS ENDA BESÖKARE LÄNGRE :D Har kommit några till, hela 6 stycken faktiskt! Nu känns det lite bättre att skriva faktiskt.
Ju fler läsare och kommentarer, desto bättre och meningsfullare kommer uppdaten att vara...

Nu sitter jag på min kära buss som alla andra morgnar, 1 timme tar det dit skolan ligger, drygt men tur att bussen har internet och vi har datorer :)

Bild från mysig grillkväll i somras <3 Sakna sommaren, utanför bussfönstret så regnar det som vanligt i Sverige. La ur paraplyet från väskan innan jag åkte hemifrån och det känns som att det inte var så smart, men är huvudet dumt får kroppen lida, något som jag för övrigt råkar ut för alldeles för ofta xD


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: