Iphonen ligger tryggt i min ficka igen
2012-09-17 / 21:20:07 / Allmänt

Fått tillbaka min mobil :D Den var på bussen och hade sån tur att gusschauffören såg den när hon gick av och ringde upp oss sen!
 
Åkte direkt från skolan till stallet idag och red dressyr i ridhuset. Det gick riktigt bra, hon skummade som tusan i munnen och kom igång med hela kroppen. I galoppen kände man att hela ryggen rundade sig och det kändes som att galoppera i uppförsbacke, gick även bra att samla den och kunde hålla samma flyt som i arbetsgalopp.
 
Tränade mycket galoppökningar och att hon inte ska bli öppen i formen och sträcka ut nosen så mycket, fick hjälp av Cattis och efter några försök blev det klart bättre.
 
Imorgon är det skolfoto som börjar 09.30, det betyder att jag måste ta bussen redan klockan 8, till råga på det så får jag åka själv hela vägen eftersom Frida inte har foto förräns i övermorgon :(
Men då har jag tid att ladda upp massor med fina bilder här på bloggen som togs för typ en månad sen :D
 
PEACE OUT
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: